Caren wordt dit najaar vernieuwd en gaat er anders uitzien. Hierdoor wordt het straks nog makkelijker om Caren te gebruiken. Op deze pagina lees je meer informatie over de vernieuwde Caren, waar je jouw vragen kan stellen en andere belangrijke informatie. 


Update November 2024:
Door onvoorziene omstandigheden is de uitrol van de nieuwe versie van Caren uitgesteld tot begin 2025. Zodra er meer informatie beschikbaar is zal dit artikel worden geupdate.

Het nieuwe inlogscherm

Op dinsdagavond 3 september zie je een nieuw inlogscherm. Verder veranderen we die avond niets aan Caren. Pas later veranderen we meer rondom Caren. Je blijft dezelfde inloggegevens gebruiken voor Caren als voorheen. Daarin is dus niks veranderd. Als je inlogt, dan kom je in de bekende Caren-omgeving.  



Zodra we nog meer wijzigingen doorvoeren aan Caren, stellen we ook een telefoonnummer beschikbaar voor eventuele vragen.  We helpen je op verschillende manieren aan het antwoord op jouw vraag. Zo vind je onderaan deze pagina veel voorkomende vragen over de vernieuwde Caren.  

 

Is je vraag niet beantwoord? Stuur ons dan een bericht via de "hulp" knop.



  

Veel gestelde vragen

Lees hieronder de veel gestelde vragen over de nieuwe versie van Caren. 


  • Waarom wordt Caren vernieuwd? 

Caren bestaat alweer 14 jaar en de techniek achter Caren wordt oud. We willen je in de toekomst graag blijven ondersteunen. Met de nieuwe versie wordt dat mogelijk en maken we Caren alsmaar makkelijker.   


  • Wanneer wordt Caren vernieuwd? 

Dit najaar willen we starten met de vernieuwde Caren. Dat betekent dat de Caren-omgeving die je gewend bent er anders uit gaat zien. We veranderen niks aan de gegevens in jouw Caren-account. Om je op tijd te op de hoogte te brengen van hoe de nieuwe Caren eruit gaat zien, informeren we je hierover via meldingen in Caren. Ook sturen we je hierover mails op het mailadres dat je hebt gebruikt om een Caren-account aan te maken.


  • Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb? 

Alle vragen over Caren kun je direct aan het supportteam van Caren stellen. Via de hulp knop rechts onderin het scherm kun je een ticket indienen. Open je Caren op een mobiel apparaat? Dan kun je via de "hulp" knop een ticket indienen.

 

  • Hoe log ik straks in?

Je kan straks inloggen via www.carenzorgt.nl. Je inloggegevens blijven hetzelfde.  


  • Wat gebeurt er met mijn gegevens? 

Er verandert niks in jouw gegevens. Caren krijgt alleen een nieuwe uitstraling. 


  • Wanneer zie ik de vernieuwde Caren? 

Voor een beperkt aantal gebruikers wordt Caren in oktober vernieuwd. Op deze manier kunnen we testen of alles naar behoren werkt. Is dit het geval, dan kan het grootste deel van de gebruikers de vernieuwde Caren in november verwachten. Als we de exacte datum hebben, dan informeren we je daarover via meldingen in Caren en per mail.  

 

  • Kan ik al meer zien van de nieuwe Caren? 

Zodra we nieuwe ontwerpen van Caren kunnen laten zien, dan laten we je dat weten via meldingen in Caren of per e-mail.  

 

  • Hoe weet ik wanneer de vernieuwde Caren wordt ingeschakeld? 

Je ontvangt een mail op het mailadres waarmee jouw account is aangemaakt. In deze mail vind je informatie over wanneer de vernieuwde Caren voor jou wordt aangezet.