Helaas zijn sms-berichten soms enige tijd onderweg. Onze server verstuurd deze aan jouw provider, die vervolgens weer de taak heeft om het sms-bericht bij jouw telefoon af te leveren. Bij een slechte verbinding of drukte op het netwerk kan dat soms wel even duren.


Hierdoor kun je als gebruiker ervaren dat de meest recente controlecode die op je telefoon staat, niet juist is, doordat er inmiddels al weer een nieuwe controlecode verstuurd is. Wanneer je dit ervaart, helpt het om “Dossier” aan te klikken en even te wachten totdat het sms-bericht binnenkomt waarvan je zeker weet dat dit de nieuwste is.


Wanneer je dan nog geen sms-bericht hebt ontvangen willen we je vragen om de onderstaande stappen te doorlopen:


• Nakijken of de telefoon niet in de vliegtuigstand staat


• Nakijken of de telefoon voldoende geheugen heeft om sms-berichten te ontvangen


• De telefoon uit zetten en na een minuut weer aanzetten (deze stap is erg belangrijk!)


• Nogmaals op “Dossier” klikken en kijken of je dan wel een sms-bericht ontvangt


Het is belangrijk dat je een paar minuten wacht, voordat je nogmaals op "Dossier' klikt.

Mochten bovenstaande stappen niet geholpen hebben dan horen wij dit graag via een email naar info@carenzorgt.nl of via de roze button links onderin de website.